Dag 165 - Tapas!


God morgon!
Frukost i sängen fick det bli idag, ska snart pallra mig iväg till gymmet, sen blir det lunch hos los tata och sen är det fotboll på TV!! Chile - Venezuela, Copa America!!

Gårdagen blev faktiskt riktigt fin, det kom bara lite regn tidigt på morgonen sen inget mer!! Marcela och jag åkte till en feria och handlade frukt och grönt, sen efter lunch så åkte vi och spanade in en massa skidbutiker. Ja, du läste rätt!! Vi funderar på att åka en dagstur för att åka skidor lördagen nästa helg! Man kan hyra allt, både utrustning och kläder. Allt som allt med liftkort och transfer dit skulle det gå på ca 700 kr/pers.. Helt ok tycker jag. Vi får väl se hur det blir :)

Senare på kvällen skulle jag eventuellt ha gått ut tillsammans med några vänner som jag lärt känna genom en kompis till Marcela. Ringde och pratade med Rodrigo som en av dom heter, "aaa jag ringer dig om 30 min!!", ringde han? Nej! Välkommen till Chile....
Men kvällen blev askul ändå! Gick ut och käkade på en tapasrestaurang med Marcela och Julio,,, yummiiiee! Skaldjur, spansk tortilla och crema catalana. Smaskigt! =)







Enjoy;)

H




Kommentarer
Postat av: barbro

Nu tror jag att jag måste oroa mig lite...ser Dej som liten tjej åker utför i värsta backen...oj oj nu är du vuxen hur går det då..undrar jag..ta det lite försiktigt...PUSS..

2011-07-17 @ 22:01:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Haha! Ja, jag ska ta det lugnt!!:D

puss <3

2011-07-18 @ 05:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0