Dag 174 - Väskproblem!

Halloj!
Nu har det verkligen börjat närma sig hemfärd för min del... Om 24 timmar ungefär måste jag bege mig till flygplatsen!

Just nu är jag här i lägenheten och bråkar med mina resväskor... Jag har 2 väskor.. Den ena är inte smockfull men väger redan 23 kg.. Den andra är smockfull men väger mindre än 20 kg. What to do? De tyngsta grejerna är redan i den andra väskan men den är liksom för liten... Det blir nog till att åka och köpa en ny väska som rymmer lite mer...

Vad mer ska göras idag? Jo jag ska till Fantasilandia (ett nytt försök) tillsammans med Vale och hennes lillasyster Javiera. Sen blir det lite middag här ikväll och sen ska jag och Vale ut och dansa :) Min plan är att sova så lite som möjligt i natt så att jag kan sova på planet i morgon istället och på så sätt försöka komma in i den svenska klockan lite lättare. Vi får väl se hur det går :)

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: barbro

Jisses... Hanna glöm inte bort tiden..du måste med planet hem..somna inte förrän du är i luften...kram

2011-07-26 @ 19:31:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0