Dagen i bilder...




Efter gymmet blev det en smaskig frukost bestående av vaniljyoghurt, müsli, granatäpple och äggmacka!



Satte mig ner i en park och njöt av solen =)



Promenerade runt...



Njöt av underbara Avenue Apoquindo...



Piercade mig!

Jag hade en piercing där förut men den ramlade av! (JA, du läste rätt...) Jag gick till en frisörsalong i Täby Centrum där de gjorde det lite halvengagerat med pistol^^ Ja Linda, du minns kanske hur seriöst det var? Hahaha;) Piercingen satt väl i en månad sen flyttade sig liksom hålet längre och längre ner och tillslut ploppade örhänget ut och det var som ett jack i mitt öra!!! Som tur var gjorde det inte alls ont och det läkte ihop fint igen.. Men vafan, jag ville ju ha en piercing där!!

Så idag gick jag till ett minimall här i närheten där det finns en massa piercing och tattoo studios. Hörde mig för om priser etc i lite olika sen besdtämde jag mig för en (en av de dyrare faktiskt!). De var jätteseriösa och han som gjorde min piercing var skitduktig och supertrevlig! Han förklarade allt jättenoga innan och jag fick skriva på ett "kontrakt" att jag hade tagit del av infon osv. Sen la han upp alla instrument på ett bord innan och visade så att de var oanvända, dvs att de var inplastade, och att allt var hygiensikt osv. Efteråt förklarade han hur jag ska tvätta och sköta om min piercing på bästa sätt =) Känns toppen :)

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Linda : )

Åååh snyggg !! Hoppas den sitter bättre denna gång : D

Btw , brödet såg riktigt smaskigt ut :D

Ses snaaart <3 wiiiie

2011-07-21 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0