Fingrarna fick sån lust att knåda...


... så det var ju inte annat att göra än att ställa sig och baka lite bröd! ;)

Använde torrjästen som jag fick i mitt påskpaket och bakade havrebaguetter! :) Har inte smakat de ännu men jag hoppas de blev goda.. :)



När första satsen var klar ringde interntelefonen. Det var den trevliga mannen från receptionen som frågade vad jag lagade för något, brandlarmsknappen för våran lägenhet hade nämligen börjat blinka där nere och han ville kolla att allt var lugnt. "Pan..." svarade jag lite blygt. Hihi, lite pinigt men de är så trevliga där nere och det är ju skönt att veta att de har koll ifall något händer :)

Enjoy;)

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0