Lite uppdatering...


Tönkte berätta lite om vad som hänt den senaste veckan! Jag har ju haft fullt upp med att njuta av de sista dagarna io Chile så bloggen har blivit lite lidande...
Jag kommer förmodligen uppdatera och lägga upp fler bilder även när jag har kommit hem, så sluta inte besöka bloggen endast för att jag sätter fötterna på arlanda;)

Kan ju börja med att berätta om onsdagskvällen förra veckan:) Vi spelade bowling! Jag, Marcela, Julio och Joaquín åkte till Parque Arauco och spelade en timme och sen avslutade vi med en middag på T.G.I Fridays! Det var en såndär gång då jag spelade dåligt (jag vet att ni skrattar nu men det är faktiskt så! sist jag spelade strikeade jag flera gånger...)! Joaquín vann förstås och jag sa som alltid när han vinner över mig "fome el juego" = tråkigt spel! Hahahaha. Det är en liten interngrej mellan oss som startade under bilresan till La Serena då han vann över mig på alla spelen på sin iphone^^



Kolla skillnaden mellan Marcela och Joaquín! Hahaha :)

På torsdagen flyttade jag som sagt över till Marcela och Julio över helgen och på kvällen var jag ute och partade med Vale! På fredagen var man lagom pigg så det blev en rätt lugn dag. På kvällen kom Claudia (Marcelas syster) och deras pappa över på middag, plus att Vale var där också :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0