Slappnar av efter sista dagen på praktiken :)


Halloj!
Har just kommit tillbaks efter min sista dag som praktikant på BYCComunicaciones! Har gjort i ordning en kopp kaffe och satt mig på min terrass med datorn i solen för att slappna av =)



Känns som när man va liten och kom hem från skolan och slängde ryggsäcken på sängen ;)



Mys!


Det har varit en minst sagt komplicerad dag för mig! Jag har haft en massa hotmail/dator/tekniska trubbel så jag har egentligen inte jobbat så mycket utan mest suttit med det... Men men, så är det ibland! Nu har i alla fall allting löst sig igen (hoppas jag!) och jag har åter kontrollen över mitt hotmailkonto!!

Ska ta mig till gymmet tidigt idag, vid halv 5 tror jag, så att jag kommer hem i tid till matchen! Chile spelar ikväll strax efter 6 och både Los tata (Julios och Silvias föräldrar) och Marcela och Julio kommer över för att kolla! Sen ska jag på en födelsedagsfest och eventuellt ut på krogen med Vale!:D Det ska bli kul :D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0