Dag 129 - Solig fredag


Temp. morgon: 3°C
Temp. dag: 21°C

Det var lustigt när jag vaknade i morse. Jag kan inte minnas att alarmet ringde men jag vaknade och kollade på klockan och då var den prick 06.45.... Läskigt det där? Hade den ringt eller inte? Blev tvungen att sätta på TVn för att kolla så klockan verkligen var kvart i 7 och dessutom tänka igenom flera gånger att det verkligen var fredag^^ Än så länge verkar jag ha koll på läget i alla fall! ;)

Idag skiner solen i Santiago!
De är kallt nu på morgonen men enligt TV-nyheterna ska det bli runt 20 grader senare idag, så vi hoppas de har rätt =)

Känns ju extra bra idag eftersom det är fredag! ;) Har inga mega planer för dagen. Det blir jobb, gym och sen ska jag förmodligen åka med Marcela och Julio hem till Vales familj eftersom hennes pappa fyller år. Tror att det kan bli en asado! :D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0