Dag 37 - Rutiner?


Hej!
Vad konstigt det känns att skriva dag 37. Det rullar liksom bara på! :)

Börjar känna mig lite varmare i kläaderna här på praktikplatsen. Jag har bara fått småuppgifter än så länge men det känns ändå kul och spännande. Jag har börjat hitta min plats och lärt känna de som jobbar här lite mer.. :) Förhoppningsvis kommer jag snart in i rutiner här med :)

Men,,, det är annorlunda liksom! Allt är VÄLDIGT annorlunda i mitt liv nu jämfört med för 2 månader sen. Jag blir rätt slut av alla kontraster. Det är mycket att anpassa sig till, mycket att lära sig, mycket som ändras. Det är kul, men utmattande på samma gång! Samtidigt lite det jag var ute efter när jag bestämde mig för att åka hit...

Enjoy;)

H

 

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om ett par snygga solglasögon på min blogg om du känner för det :P

2011-03-10 @ 14:13:31
URL: http://styleformen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0