Dag 38 - Strippklubb


Heej.
idag är jag trött kan jag säga..

Möhippan igår var väldigt rolig:) Jag och Marcela gjorde oss i ordning och åkte iväg vid 10 på kvällen ungefär mot den så kallade showen. Vad jag inte hade fattat däremot var att det var en STRIPSHOW vi skulle se! Haha, när jag tänker efter borde jag ju ha fattat det på direkten...^^ Såå, kvällen var inte så lugn som jag hade förutspått kanske.... ;P Det var typ 8 vältrimmade dudes som hade varsit litet uppträdande iförda alla dess möjliga olika outfits,,, polis, pilot, cowboy, darth vader,,, u name it! hahaha! De 3 sista visade ALLT kan jag säga... hmm...

Så det var min strippklubbspremiär!! Det var i alla fall en jäkligt kul kväll och som jag tror bruden uppskattade ;) men jag är glad för att jag tog en Primavera, alkoholfri drink. Det hade varit jobbigt att vara bakis idag :P Jag är dessutom lite loj redan eftersom vi kom hem sent men ändå gick upp tidigt...



Annars så kan jag meddela att det är mulet i Santiago idag. Det är lite kyligt såhär på morgonkvisten men ändå rätt skönt...:)
Dessutom har det tydligen varit en riktigt kraftig jordbävning i Japan och pga risken för tsunami så har de "stängt av" längs med hela Chile. Skönt att man bor i Santiago som ligger långt från havet! Hoppas det inte kommer någon stor våg...

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Jimlena

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-11-18 @ 07:07:32
URL: http://jimlena.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0