Dag 43 - Nya äventyr på praktiken:)


Hejsan!
Idag var det som sagt ett "frukostmöte" inbokat på ett hotell inne i centrum för alla på företaget där jag praktiserar. Jag hade hoppats på att få erövra frukostbuffén men så var det förstås inte hihi. De hade ordnat jättefint i en lobby och dukat upp en liten minibuffé bestående av fruktsallad, bröd, kaffe, juice och diverse pålägg på vardera bord. Inte illa det heller ;)
Anledningen till att vi var där var ett informationsmöte med prat om målsättningar, förändringar, organisationen i stort m.m. Jag gjorde mitt bästa för att hänga med i powerpoint presentationen och jag tror jag fattade det mesta,, "i stora drag" typ, ni vet ;)
Vid 11-tiden åkte vi tillbaks till kontoret och fortsatte dagen som vanligt..:)

Idag är det varmt och skönt här, cirka 25 grader vilket jag tycker är väldigt lagom! Men man märker däremot att det går mot vinter. Både igår och förrgår var riktigt kyliga och man kunde lätt ha både långbyxor och jacka på sig utan att svettas. I måndagsnatt frös jag som en liten fågelunge och blev tvungen att sätta på mig mormors snurrstrumpor för att kunna somna. Men nu har jag ett ordentligt täcke så nu är det varmt och gosigt när jag ska sova :D



Philip och jag plockade fram duntäcket igår ;)

Nej nu ska jag fortsätta jobba! Håller på att skriva om massage för nyblivna mammor. Det ska bli nån liten infoartikel som ska vara på en av hemsidorna tror jag :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0