Dag 45 - En fredag utan planer

God morgon!
Sitter på praktiken och fixar mina morgonsysslor. Rutiner,, jisses vad jag älskar rutiner! ♥

Gårdagen var mer än bra! Jag hann chatta lite snabbt med storasyster (♥) innan jag drog från jobbet vid 6 tiden. Sällskapade med två från jobbet till tunnelbanan och åkte sen in mot centrum för att möta upp Jossan för en Starbucksfika vid 7-tiden. Vi satt och snackade skit i ungefär 1.5 timme. Så SKÖNT att prata obehindrat och slippa tänka efter en miljon gånger innan man får något sagt!;) Under tiden vi satt och fikade så fick jag ett sms av Marcela där hon skrev att vi var bjudna på middag hos Julios syster, vilket var helt perfekt eftersom Starbucks caféet som vi var på ligger alldeles intill där hon bor!
Så när vi hade fikat färdigt traskade jag dit. Det bjöds på mycket mat som vanligt, fisk i ugn med "potatisbollar", gott! =) Kom hem skapligt och var i säng vid halv 12 tror jag, skönt! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända. Marcela och Julio ska på bröllop ikväll och Jossan är bortrest i helgen så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Ser ut som att det blir en lugn hemmakväll för min del. Eller ska jag kanske våga mig ut på stan själv..?! (Neeeeeeej jag skojja bara!;))
Kanske kan hyra en film? Det måste man väl kunna göra här? :)



En park jag passerar påväg till jobbet:)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0