Dag 47 - Söndag


Heej:)
Söndagen var väldigt blandad. Sprang uppför cerro (!), fast inte riktigt hela vägen. Marcela och jag väntade vid en rastplats lite mer än halvvägs upp medan Julio fortsatte den sista och värsta biten upp. Nästan gång ska jag försöka mig på hela :)
Vid 2-tiden blev det lunch hos Julios föräldrar för att fira Silvia som fyller år idag (måndag) och sen åkte vi på skojakt! Ett par små söta skor till Marcelas kusinbarn skulle inhandlas. Men att hitta ett par rosa, gympadojjor i stl 32 var inte det lättaste kan jag säga...^^
Kvällen avslutades med pizza :)



I ett av köpcentrumena så hittade jag en ridsportbutik!!!!!!! Den var liten och utbudet inte så stort.. Men ändå! De hade typ samma grejer och märken som vi har hemma :) Jag gick runt en bra stund, klämde och kände på alla grejr, drog in doften av läder... Mmmmmmm. Precis vad jag behövde :)





Hur normalt är det med en konstgjord våg för att träna surfing? Tydligen helt normalt i Chile ^^



Frukt och grönt avdelningen på Jumbo är ENORM, och hur fin som helst!



Såhär ser aloevera ut som råvara! Häftigt :)

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: soff

Käkar man aloeveran?



å du e ju tokig, när du kommer hem sen tar jag semester från stallet så få¨r du lukta på så mycket läder du bara vill:P

2011-03-21 @ 20:08:01
URL: http://nightdreamers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0