Dag 51 - Full koll på Disneystjärnor! ;)


Heej :)
Har spenderat dagen med att leta information och skvaller om diverse "Disneystjärnor", alltså sådana som förekommer på DisneyChannel typ. Justin Bieber, Selena Gomez och Demi Lovato verkar vara de big stars, de två sistnämnda hade jag knappt hört talas om tidigare men nu har jag full koll! hahaha.
Det var lite knepigt att rota runt i googles register men det var kul och jag är rätt så nöjd med resultatet :) Ska finslipa några grejer i morrn innan jag lämnar in det sista.

Kan inte fatta att det redan är torsdag! Om en stund går jag från jobbet, när jag kommer hem ska jag hoppa i gympaskorna och ge mig ut på en powerwalk, sen måste jag till supermercado och handla vatten. Kvällen blir lugn som igår, men jag hörde en fågel viska att vi ska äta Pastel de papas! Mmmmm :)



Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0