Lluvia de fotos - Bildregn :)


Har kommer lite fler bilder fran min harliga helg i Viña del mar och Valparaiso :)



















Som sagt, det finns manga manga fler bilder pa facebook :)

Nu ska jag ga och ata. Julio star i koket och fixar middag. I morrn maste jag ga upp tidigt for jag ska in till ett hotell i stan dar vi ska ha ett frukostmote, om jag har forstatt det ratt. Tror det kommer bli jattekul och jag kanner mig forvantansfull :)
Jag har borjat fa lite svarare (enligt mig iaf) pa jobbet vilket ar bade laskigt och kul pa samma gang! Det ar en utmaning!! Jag har hoga krav pa mig sjalv och vill alltid gora mitt basta! Men jag maste komma ihag mina begransningar och mina egna forutsattningar med spraket osv :) Jag forsoker tanka att jag ska gora allt noggrannt, att det far ta tid, det ar sa jag kommer lara mig bast ocksa tror jag :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0