Mitt mission!


Äntligen har jag fått en ordentlig uppgift!
Jag sitter och letar fram bra recept ur "Platos&Copas" (en matlagningstidning) som de kan återanvända för att göra reklam åt vissa livsmedelsmärken. Så jag ska alltså leta fram 35 recept som innehåller manjar, grädde eller ost, sen kopiera det, hitta bilden och samla allt i 3 olika dokument!
Låter skittråkigt och det är säkerligen ett typiskt "praktikjobb" men det är lite pilligt och det håller mig sysselsatt! :)
Har nästan hunnit klart, men nu är det dags att gå hem så resten gör jag i morrn!

Ikväll ska jag förresten på chilensk möhippa! Marcelas jobbarkompis ska tydligen gifta sig och ikväll var alla på hennes jobb bjudna på nån "show" på något ställe i stan och Marcela frågade om jag ville följa med. Det blir nog kul:) Som ni märker vet jag inte ens riktigt själv vad det är för något som kommer hända ^^ men vad jag förstår ska det vara rätt lugnt och inte så jättestort! Men vi får väl se..:)


Saknar er där hemma! ♥ Extra stora kramar till min storasyster som jag har hört var jätteduktig igår!;) Du är bäst! :)


Enjoy;)

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0