Mysig eftermiddag med Malin


Hej pa er :)
Sondagar har i Chile kallas ofta for "fomingo", det ar en blandning av ordet domingo (sondag) och fome (trakig). Som ni kanske fattar ar sondagar har ungefar lika roliga som de ar i Sverige...
MEN, idag har faktiskt varit en riktigt kul sondag! Jag var ju lite slow starter forstas och tog det ratt lugnt hela formiddagen for att lata skallen komma ikapp lite grann.. hihi. Jag kollade pa Shrek 2 med spanska roster, uppdaterade bloggen, kakade frukost i sangen... Men nar jag kvicknat till lite grann gav jag mig ut pa en powerwalk 1 timme och sen var jag fit for fight igen! ;)
Det blev en sen lunch vid 3-tiden tillsammans med Marcela och Julio som varit duktiga och sprungit till el cerro pa morgonen. Vi at laxlasagne med sallad, gott :) 
Strax efter 4 motte jag upp svenska Malin vid el mall Parque Arauco. Hon kom fran Viña i morse och har bara 2 dagar kvar har i Chile innan hon aker hem till Sverige igen! Hon hade redan hunnit shoppa en hel del nar jag kom sa vi tog en kaffe pa Starbucks och snackade lite skit. Efter det kikade vi i nagra affarer, jag kopte en ny bikini och sen promenerade vi genom Parque Arauco. Det har varit riktigt skont vader ikvall!

Vad kan jag mer saga.. Jo. Nagot som kommer gora mor min glad! Jag tror minsann jag har gatt upp i vikt! Jag har ju lite blandade kanslor for det dar maste jag erkanna... Men jag har andrat min livsstil ratt drastiskt sa jag antar att det vore konstigt om det inte ssyntes pa min kropp. Jag har daremot ingen lust att ga upp MER i vikt.. Men jag har borjat hitta lite rutiner for bade kost och motion som funkar ratt bra har i Chile sa jag ska forsoka halla pa dom.. :)

I morrn ska jag traffa Malin igen for att kika i ett annat mall xD Pa tisdag borjar mitt praktikaventyr!:)



Malin!



Parque Arauco



Min nya bikini :)

Hare gott!

Enjoy;)

H



Kommentarer
Postat av: Mamzi

Snygg!

Btw... lite mer vikt på dej skadar inte...! Du behöver INTE gå ner mer...

2011-03-07 @ 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0