Dag 34 - Ledig dag med shopping och trevligt sallskap! :)


Hej!
Idag har jag varit ledig eftersom jag inte borjar praktiken forran i morgon!
Jag borjade dagen med en joggingtur, joggade ungefar 50 min och det var valdigt skont att gora det pa morgonen. Alskar morgonsvalkan!
Nar jag kom tillbaks fran joggingturen hamtade jag lite pengar och gick till en lite narliggande butik som saljer en massa goda frukter och gronsaker och kopte lite smaskikga grejer! Nar jag kom hem igen blev det frukost :D



Vid 2-tiden motte jag upp Malin. Vi kollade in ett mall och sen kakade vi lunch i solen :) Darefter gick vi till mallet har vid Parque Arauco. Jag kopte 2 jattefina oversize trojor och en liten sot planbok for mynt :)







Nu ska jag hoppa i sang! I morrn vantar nya aventyr...! ;) Hall en tumme for mig! Ska forsoka uppdatera i morgon kvall:D

Enjoy;)

H


Kommentarer
Postat av: Mamzi

Fina... :-)

Lycka till idag, hör av dej ikväll!

Pussar & kramar!

//Mamzi

2011-03-08 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0